comfort zoneHet merk [ comfort zone ] is bedacht en gelanceerd in 1996 door de familie Bollati uit Parma.
Het bedrijf, dat geboren is als onderzoekslaboratorium, is met enorm succes geëvolueerd als merk van internationaal niveau.
De kracht van het merk zit in de grondige wetenschappelijke kennis van de president van [ comfort zone ], dr. Davide Bollati, die altijd geavanceerd onderzoek naar natuurlijke en klinisch doeltreffende producten heeft uitgevoerd en daarmee exclusieve formules voor het merk [ comfort zone ] heeft ontwikkeld.
Door de doeltreffendheid van de speciaal geselecteerde actieve plantaardige ingrediënten en een uiterst prettige multisensoriële benadering, belooft [ comfort zone ] directe en op lange termijn uitzonderlijke resultaten.
Dat de natuur bij ons hoog in het vaandel staat, blijkt ook uit het feit dat onze verpakkingen milieuvriendelijk zijn, onze producten dierproefvrij en bovendien volledig goedgekeurd zijn met een FDA keurmerk. Voor het ontwikkelen van onze producten wordt alleen gebruik gemaakt van groene energie, gewonnen uit zon, wind en water. Voor de hoeveelheid CO² uitstoot worden door ons in het amazonewoud bomen geplant. Op deze wijze produceren we CO² neutraal en geeft [ comfort zone ] iets terug aan de ‘groene planeet’ waarop wij leven.



Mocht u vragen hebben over de producten of adviezen willen, dan kunt u altijd per mail of per telefoon (06 43 02 09 92) contact opnemen.